11 +5 günlük hamileyim ikili teste gittim bugun ve cinsiyetide %90 kız dedi sonrada alttan ölçüm yaptı rahim duvarın iyi duruda dedi ve kelebek die not alalım dedi ne demek die sormayı unuttum 😒🙄 kız bebek olduğu için mi öle dedi yoksa rahim azıyla mı alakalı bilen var mı ??