Merryy aaaa komşuyuz seninle 🥰🥰 ne güzelll alternatif hastaneler bakıyoruz malum doğuma 65 gün var bir yandan artık doğum hastanemi ayarlamam gerekiyor nöbetci olması lazım ya gece tutarsa sancım fln birde yenidoğan ünitesi yok diye biliyorum ama okmeydanıhastanesini tabi Türkiye Hastanesinide düşünürüm