Merhaba kızlar bebeğim influenza oldu ve ilaç kullandık. Sonrasında şiddetli öksürük kaldı doktorumuz klomek200 mg verdi. Kizim 8.800gr ama doktor 1.5 ölçek dedi çok geldi kullanan varmı?? Birde ilacı içtikten 1 saat sonra şiddetli şekilde küstü çok korktum. Umarım yardımcı olursunuz.