Kızlar ben bugün gayet iyiydim pazara çıktım markete gittim eve dönüşte karnimda hafif hafif sancilar hissettim ama canım yandi yani hatta bir ara yolda dogurcam sandim eve geldim karnim sertlesiyor taş gibi oluyor uzaninca geciyor ayağa kalkinca tekrar oluyordu neyse hareketler bugün baya azaldi var ama çok nadir korkuyorum birşey olucak diye sizde durumlar ney