Sedaseg Arkadaşlar isim konusunda çok kararsısız iki isim arasında kaldık hala karar veremiyoruz ASİL Mİ EFE Mİ artık karar vermemiz gerekiyor
Fifi_cik Sedaseg hayırlısıyla kucagına almak nasıp oldun canım tek isim koy bence iki isimle ılerde zor olucak ayrıca efe ismi her 10 cocuktan 7 sınde var. bence asil daha farklı ve anlamlı gelıyor bana 💙
AysennHE Sedaseg o zaman asil diyorum canım efe herkeste var asil cok hoş bir isim erkegede yakısır anam😃