Elifusa Kızlar doktorum suni sancı verip seni doğurtalım dedi çatın dar , bi sorun olursa sezeryana alırız dedi. Ama sen bilirsin istiyorsan direk sezeryan yapalım diyor. Kafam çok karışık bana bir yol gösterin.
Esilaninannesi Elifusa benımde çatın dardı ve sunı sancıyla denedim olmadı yanı 14 saat sunı sancı çektim hiç açılmam olmadı sezeryan oldum sonra. Sezeryan doğum çok rahattı ama sonrası zor bir süreç oluyor sadece sana şunu soyleyım kımseyı dinleme kımseyı sen ılk neye karar verdiysen onu yap ben ılk sezeryana karar vermıstım sonradan karar degıstırdım ve pişman oldum ılk verdıgım karar neyse onu yap
Canselpnrbs Bence herkes normal diyor ancak benim gibi korkan annelerde olabiliyor. Bilmiyorum sen ne düşünüyorsun. Ama işin ucunda başaramayıp sezeryana alınmanda var. Çatın darsa sezeryan olmanda fayda var.
Elifusa Gurebaa görünemiyorum malesef bugün karar vermem gerekiyor yurtdışnda yaşıyorum burda çok farklı :(
ozlembsra_ Her şey biraz da nasip ama zaten riskin varsa ve neden denemedim diye büyük pişmanlık yaşamayacaksan planlı sezeryan daha iyi olur 7 saat suni sancı çektim. Çok kötü değildim ama olmayacaksa yapın uygun değilse bebek için de senin için de ekstra bi stres oluyor canım inşallah gönlüne göre rahat bir doğumun olur. Hikayeme etiketledim belki faydalanırsın. Sabitlemediler pek ilgi görmedi galiba hikayem faydalı olsun diye Not not yazdım ama 🤷♀️🤷♀️
ozlembsra_ Allah herkesi sağ salim evladına kavuştursun. Zor bir süreç geçirmeme rağmen 3 günlük anneyim ve sezeryan ağrılarımı da atlattım çok şükür önemli olan sağlıkla kavuşmak