Arkadaşlar öncelikle ben kendimde nitelendirenediğim için nasıl bir ağrı olduğunu tam olarak başlıkta yazamadım.vajinamın içinde mi desem yani rahimde mi sol tarafımda sadece bir ağrı var.otursan kalksam sancılı bir ağrı yapıyor.elimle dokunduğumda bastırdığımda dışarıdan bir şişlik ağrk yok içten bir ağrı ve sadece sol tarafımda var.Normalde haftaya kontrole gidicem ama doktora mesaj attm,yarın sabah muayyene gidicem ama uyku tutmuyor.Daha yeni birkaç gündür vardı ama bu kdr değildi tabi,mantar intehap falan vs de olacağını düşünmüyorum.Kaşıntı vs yok.Acaba başına gelen bir bilgisi olan var mıdır?