Kızlar merhaba bugun 7+0ız bebeğimle. Kahverengi lekelerim geliyor doktorum progestan verdı gunde dört defa alıyorum ve sureklı dınlenme modundayım. Bebegımın kesesını ve kalp atısını mınıkte olsa gorduk. Rahım cevremdede bır kanama yokmus ama benım gıbı lekelenme yasayanlardan ogrenmek ıstıyorum sızde ne kadar surdu nasıl oldu benı korkutuyor dun hıc olmayan lekeler bugun tekrar basladı ve rengıde acıldı lutfen bılgılendırın