Belisablaoluyor Isim buldunuz mu? Herkez birşey söylüyor. Düşündüğünüz veya koydugunuz isimleri de benimle paylasirmisiniz?🌸🌸🤰
Belisablaoluyor Ben kızımın isminide son ana kadar koyamamıştım 😅 çok kararsizim. Doğum günü olduğunu bilmeden ogün Belinay koydum ve gece suyum geldi😂😂 adıyla geldi güzel kızım. Sanırım oglusumuz da öyle olacak😅 ikizler burcu bi anneleri var nede olsa😂😂
Belisablaoluyor Rabbim tüm bebisleri sağlıkla getirsin. Hayırlı evlatlar olsunlar inşallah. Bizde iyi birer abeveyin olursa inş. Bütün isimler çok güzel. Tüm doğum yapacak annelere rabbim kolaylık versin.❣❣