Zehra321 Özellikle geceleri. Öyle bir atıyor ki sanki kilometrelerce kosupta gelmişim gibi. Çarpıntı oluyor. Neden acaba ??? Ne yapabilirim bunu engellemek için . uyuyamıyorum 🥴 29 haftalığız
Damla123- Zehra321 canım doktora git benim arkadaşım çarpıntı yüzünden sezeryan oldu. Bir de şey mi kalp rahatsızlığın var mı? Benim kalp kapaklarım doğuştan gevşek şimdilik sorun yaşamadım 19. Haftamdayım ama ilerde olur mu çok korkuyorum
Zehra321 Ilknur_emin aynen öyle. Yorucu birşeyde yapmıyorum gün içinde ama sanki içimi sıkıyor birşeyler öyle daralıyorum
Civco Ben de 33 haftaligim aynı problemi yaşıyorum. Bazen de yemek yerken sıkıntı geliyor içime nefesim daralıyor bırakıyorum yemegi
Jones Normal mi bilmiyorum ama bnde yatarken sağıma soluna mesela birden kalbim küt küt atıyor nefesim kosmusum gibi oluyor sonra 1 dakika içinde normale dönüyor birden heyecanlanmışim gibi oluyorum . 39 haftamdayim ilk haftalarimda yoktu böyle birşey.
aynurkkts Bende gebeliğin ilk aylarında olmuştu magnezyum tskviyesi aldım geçti. Doktoruna danışarak böyle bişey yapabilirsin
Busimss Zehra321 o kan basıncımızın artmasıyla ilgili birşey canım maalesef bizler birşey yapamayız yani. Bende 13+6 haftalığım bende de olur hele yatarken daha çok hissederim. Araştırmıştım annenin kan basıncı hamileyken yükselirmis oda buna sebep olurmuş. Hatta bas agrılaırmızın sebebi de kan basıncının artmasıymış. O an Derin nefes almaya çalış biraz daha geçiyor azalıyor o zaman.