Merhabalar bende 31+3 tüm hafif bir kanlı akıntım oldu hemen doktoruma gittim biraz açıklığın var dedi doktorum erken doğum riski var dedi dün hastanede yattım ciğer geliştirici yaptılar nst ile takip ettiler serum falan takıldı herşey yolunda şimdilik dinlenicem inşallah biraz daha dayanırız böyle erken doğsun istemiyorum bebeğim