Sudenazz Allh razı olsun, ben de bu sayfadaki herkese dua edeceğim inşallah doğum esnasında. Hepimiz sağ salim alalım kucağımıza inşallah evlatlarımızı. Benim haftaya çarşamba veya cuma olacak doğumum Allah'ın izniyle. Pazartesi son kontrolümüz var. 36. haftayı görmeye çalışıyoruz. Sürekli nstye giriyorum. Artık hayırlısı. 🙏🙏