hilalyavuz ay buraya foto atmayı beceremiyorum ben ama o sayfadaki Uras isimli 3lü tulum benim.yeni paylaşmışlardı görebilitsin.inan çok kaliteliydi hatta ben dedim zaten bi foto çekiminde giyecek ama pamuklu güzel bir kumaşı var öyle elek gibi değil.nakışını da incecik işlemişler tertemiz hiç bi sıkıntı yok.şu günde gelecek dedi geldi.ben çok memnun kaldım tavsiye edebilirim.bana da burdan biri tavsiye ettiydi😄