İlk çocuğumda ölümden dönüp normal doğum yaptım o gün dediğim tek şey ben birdaha çocuk yapmam oldu 4 sene sonra tekrara anne oldum o günümü unuttup iyiki de yapmışım 😂😂 Oğlum gibi kızım da gelmek bilmedi 40 haftamı 7 güzel anne adayıyla bekledim burda tanışıp Watsapp grubundan kaynaştıgım arkadaşların hadi doğur baskılarından biran önce doğum olsun diye gün sayıyodum.Dogum normal de 31 aralıga geliyordu bizim kızın gelicegi yok tabi ne nişan ne sancı ne su sıfır belirtiyle evde hicbisey yapmadan bekledim yılbaşının geçmesini 30 aralıkta doktor kontrolüm vardı doktorum 1 Ocak öğlenden sonra hastaneye gitmemi ebenin açıklığa bakmasını istedi o gün sabah duş alıp gittik annem eşim oğlum çıkarken çantayı da bagaja koyduk ne olur ne olmaz diye ebe önce nts sonra çatala aldı hiç açılmam yokmuş nasıl morelim bozuldu heralde dedim sezeryan olucam bebeğin durusuda tersmiş sırtı dönükmüş o ayrı moralimi bozmuştu doktor yarın sabah gelsin bende muane edeyim duruma göre bakarız demiş ebeye hastaneden çıktık eve geldik ben hemen pilates topuyla zıpladım haraketler yaptım merdivenleri inip çıktım bakkala gitmeyen ben ısrarla ben gidicem diye eşimle kavga ettim sırf yürüyüm diye o gece pilates topundan inmedim mide yanmasından uyuyamadım süt içtim gruptan arkadaşın tavsiyesıyle tarçınlı su yapıp içtim sabah sıcak bir duş alıp çantamı alıp hastaneye gittik. Doktor önce nts sonra muaneye aldı bebeğin sırtı dönük ama biraz daha iyi durumda dedi dogumhaneye açılmam icin almalarını söyledi muane ettiğinde 5 cm açılman var diyince derin bir oh cektim hemen yatışım yapıldı suni takıldı saat 12 suni oğlum da bana işlememıstı kızım da öyle oldu 4 kadar sancı hissetmedim 8 cm açılmam olmustu saat 4 olduktan sonra benim sancılar başladı suyumu patlatınca sancı geldikçe pilates topuyla zıpladım suniyi takan hemsırenın ilk iş günüymüş acemilikten heralde benim bantı sağlam takmamış ben elimi kaldırınca suni akmıyordu biri yokken elim havada biri gelince indiriyodum bi ara işe yaramadı şebeke arayan telefon gibi kaldırıp indirdim elimi hala akıyor bi sancı girdi bağırmamı duymuşlar hemen geldıler ebeler doğruyorum sanmışlar hemen dogumhaneye aldılar doktor haber yollamış idrarını yapsın diye ama yapamadım sonta taktılar hiç acımıyor hatta anlamadım bile doktor geldı 10 cm açılmam vardı ıkınma hissin gelince ıkın dedi ama Yoktu ilk oğlumu da o doktor doğurdu onda varmıydı dedi yalan söylemiştim onda da sırf bitsin diye var demıstım bunda da yalan söylüyorum biran önce bitsin var dedim çatala aldı tekrar üstüme biri çıktı 2 Ebe doktor 3 4 ıkınmayla saat 5 te doğurdum kızımı 3500 beklerken 3770 53 cm doğdu kızım ve hiç dikişim olmadı ama kuru ıkındıgım icin basur olmuşum 🤭🤭 orası şişti suan gecti Bugun tam 14 günlük olduk size tavsiyem korkmayın son aylarda havalardan hep yürüdüm Meryem ana otunu soya sokturdum 1 saat sancı çekip aybükemi kucağıma aldım darısı sizin başınıza 😂😂😂