Deniz2961 Kizlar 12 +2 gunluk hmilym 4 gundur kasiklrmda agri var bazen batmya ceviriyor 20 dk fzla yuremiyrm agridan gcede ne sag trfama ytabliyrm nede sol norml mi bu zmnlarda?
Cakil01 Deniz2961 Rahim genişlediği için ordaki dokular da geriliyor bu nedenle ağrı yapabiliyor. Ama şiddeti çok ilerlerse doktorunuza danışmakta fayda var