Bazen öyle anlar yaşıyorum ki hiç doğurmak istemiyorum,bazen de uykusuzluk vs olunca bir an önce gelsin istiyorum😒,bugün çamaşırlarını asarken çok duygulandım ,o kadar alıştım ki ona ,içimdeki kipirtilara ..her seferinde kendini hatirlatmasina ..yine kendi kendimi teselli ettim ,6 yıldır bekliyorsun kucağına almak için bu neyin korkusu ?Rabbim neyi yazdıysa onu yasayacagiz ,teslim oldum artık ,mevlam neylerse güzel eyler güzel anneler..hepimizin yardımcısı olsun..