Normal doğum yaptım hiç korkmayın çok kolay demiyorum evet zor çok zor ama bi o kadarda kolay bağırıp kendinizi mahvetmeyin sancı geldikçe sıkın kendinizi bol sıcak su kompresi yapın belinize ve karnınıza sudan çıkmayın baskı hissedene kadar zaten büyük abdesti yapar gibi olduğunuzda doğum başlıyor demek hemen kontrol isteyin, dikiş kısmında ise ben ne kesiyi hissettim ne iğneyi dikiş evet hissediliyor ama çok acımıyor herkesin acı eşiği farklı gerçi ama o kadar aman aman yanmıyor canı insanın kendinizi sıkmayın germeyin inşallah kolay doğumlarınız olur