Herkese merhaba🙋🏻♀️ 31 haftalığım ve ilk doğumun olucak. İğneden korkan biriyim🙈 onun için sizden dikişi hissediyomusunuz dikiş öncesi iğneyi nereden vuruyolar öğrenmek istedim. Bide alttan muayne canınızı çok yaktımı? Bilgilendirirseniz çok sevinicem. Şimdiden teşekkürler