Gulbebek Kızlar bir sorum olacak sezaryen olunca iğne yapılırken komple soyunuyormuşsun bir arkadaşım öyle söyledi doktorum bayan ebeler vs de sorun değil de erkek anestezi uzmanları da o esnada içerde oluyormuş tedirgin oldum ne bileyim Psikolojikmen rahat edemem gibi geliyor her yerde aynı mı acaba
[silindi] Gulbebek tam olarak öyle değil canım, ameliyat önlüğünü giyiyorsunuz ya, onlar arkadan açıp beline iğneyle uyuşturduktan sonra tekrar normal bi şekilde uzatıyorlar seni, yani öyle tamamen çıplak oturmuyorsunuz, sadecw arkadan açıyorlar
fatmaaeminn Gulbebek evet tüm herşeyi cikariosun...hatta ben iç çamaşırımida mi dedim evet dediler..neyse ameliyat önlüğü giyiosun...sonra anestezici gelio...başını öne egiosun tabi önlüğü mecbur arkadan acio kalcan filan eğilince görünuo..ben baya utanmıştım....bundan napcam hiç bilmiyorum...🤦
Gulbebek [silindi] inşallah öyledir de arkadaşım öyle demedi odaya girince komple soyun demişler önlüğü çıkarıp sedyeye oturmuş iğne için o sırada herkes içerideydi dedi bir garip oldum ya inşallah dediğiniz gibi olur
[silindi] Gulbebek yok canım öyle değil, ben ameliyathaneye girmeden zaten ebe beni öyle hazırlamıştı yani tamamen soyunup sadece ameliyat önlüğü vs giyindim, ameliyata girince de sadece belimi açıp iğneyi yaptılar o kadar, belki arkadaşın önlüğün altına bişeyler giyinmiştir diye öyle demişlerdir
Gulbebek [silindi] Anladım canım oh rahatladım şimdi biraz. Yok tam sordum ona onu da aynı şekilde sadece önlük ile ameliyathaneye almışlar sonra ebe üstünün komple çıkar demiş çıplak uzanmış sedyeye iğne için.
fatmaaeminn Gulbebek hatta ben anesteciden baya utandım anladı konustu filan rahatlatmak için..bir dakika bile sürmedi geri adam çıktı büyük ihtimal ben çünkü kndi derdime f Düştüm 😅en son beni uyutun filan diodum tabi o an oğlum ağladı herşeyi unuttum tabi 😍
duyguyalnizcetin Sağlık konusunda nerenin açıldığının çokta önemi yok bence keyfii bir durum yok sonuçta ortada o an bence sadece bebeğimizi ve kendimizi düşünmeliyiz yani benim düşüncem bu şekilde cumartesi günü bende spinal sezeryan olacağım bahsedilen konuyla ilgili aklıma en ufak birşey gelmedi
Gulbebek duyguyalnizcetin Muhakkak öyle ama tamamen çıplak olmanın mamasız olduğu bir ortamda da insan kendini istese de rahat hissedemez yani en azından ben çok utanırım