Merhabalar. 27 haftalık hamileyim. Sabahtan beri sırtım, belim ve karnım ağrıyor. Akşam saatlerinde kustum ve su çıkardım. O saatten beri de uyuyorum. Canım yiyecek bişey istemiyor. Bebeğim hareketli ama neden böyle olmuş olabilir kafam karışık çünkü evdeki kahvaltı dışında hiçbişey yemedim. Çok halsizim. Bu haftalarda mide rahatsızlığı normal mi? Lütfen yazar mısınız kafayı yemek üzereyim