Bsra1998_ Kızlar iki gundur kahverengi akıntı geliyo dun gece geldi bide bu sabah diger vakitlerde hic gelmedi bebek rahime tutunurken bu şekilde belirti oluyormus ya acaba hamile olabilirmiyim böyle bisey yasayan olduysa aydınlatırsa sevinirim 😏
Bsra1998_ Ozlemdmn pko yum ben hamile kalma şansım normal insanlara göre cok düşük o yüzden heveslenmiyorun cok fazla canm 😊
Ozlemdmn Bsra1998_ Canim benim bu tarz konularda nasib kismet inaniyorum rabbim insallah en kiss zamanda nasip eder o zaman regil dönemin demisin gecikti mi leke gelemesi regil dönemi disinda biliyorsun ki dikkat edilmesi gereken bir konu onun icin soruyorum tatlim