Hamilelik öncesi gizli şekerim vardı hamilelikte de gebelik şekeri çıktı ama en başından beri hep diyet yaptım insüline gerek kalmadı şükür değerlerim normale döndü bir de sürekli yürüyüş yaptım günde 1 saat. 30. Haftadan sonra her gün değil iki gündenüç günde bir başladım yürümeye