Merhaba güzel anneler ve anne adayları ne zaman olacak benim bebeğim ne zaman gelecek derken 13 ocakta kavuştuk balımla gelelim hikayeme
evlendikten bir sene sonra çocuk istedik çok şükür rabbime denememizin ikinci ayında hamile olduğumun haberini aldım rahat bir hamilelik geçirdim bulantılarım üçüncü ayda başladı dördüncü aya girdiğimde bitti her işimi kendim yaptım çok hareketliydim 36. Haftama kadar çalıştım sonrasında herşeyim hazır bebeğimi canım kuzumu bekledim 32. Haftamda baş aşağı döndüğünü öğrendik 37. Haftamda çatı muayenesi oldum normal doğuma uygundum sonrasını hep normal doğum için planladık taki son kontrolümüze kadar kızım bir haftada yarım kilo birden almıştı be kafası normal doğum için büyüktü normal normal doğum yanlısı olan doktorum yapamazsın riske atmayalım dedi ve pazartesi için yatış verdi heyecan ve hayal kırıklığı ile eve geldik sezeryan hiç planda yoktu o yüzden bir türlü kendime gelemedim pazartesi günü hastNeye geldik o gün yinede suni sancı alıp normal doğumu denemek istedim saatlerce bekledik ama ne açılmam oldu ne bebek kanala indi sonrasında sıkıntıya girmemek adına sezeryana alındım korku ve endişeyle ameliyathaneye alındım çok güzel bir ekip beni karşıladı beni çok rahatlattılar spinal seZeryan oldum bu arada kızlar iğneyi hiç hissetmedim sadece ilacın bırakıldığını hissettim çünkü vurulduğu andan itibaren bacaklara bir sıcaklık iniyor o anda uyuşuyorsun hemen yatırdılar beni sonda taktılar ama asla hissetmedim sonrası beş dakika hemen kızımın sesini duydum aman Allahım bu benim kızımmı dedim bir anda bitti hemen gösterdiler o kadar güzeldiki o kadarrr Allahım yanağıma koydular sıcacıktı öptümm anladı sanki benii gözlerini açtı hemen kurban olurum ben ona sonra kızımı alıp babasına götürdüler ve başladılar beni dikmeye hiç acıyı hissetmiyorsunuz kızlar ama çekiştirmelerin hepsini hissediyorsunuz çeke çeke diktikleri için baskı oluyor bir ara miğdem çok bulandı birde ayağa kalkma isteğim çok oldu sakinleştirici yapmışlar sonrasını anlamadım bitmiş bile odaya geldiğimde yanımda yatıyordu minnağım
kızlar hiç korkmayın normal doğum yapacağım yada illa sezeryan diye bir durum yok o iş son ana kadar belli olmuyor hep normalken bir anda değişti herşey ben ilk çok üzüldüm ama üzülmeyin teslim olun herşey Allahtan olacağı varsa oluyor zaten yoksa sadece bebeğinizin sağlığını düşünün ona kavuşacağınız anı düşünün herşey gelip geçiyor anı yaşayın ve korkmayın nasıl olursa olsun doğumunuz hayırlı doğumlar dilerim kızlar hayırlısı ile evlatlarınıza kavuşun inşallah uzun oldu hakkınızı helal edin
sabitlerseniz çok sevinirim @NaimeYilmaz