Bebek1 Benim ilk hamileliğim de o yüzden normalmidir bilmiyorum şu an 20+3 teyiz belimin yanları çok agrıyor yan yatıyorum ama sabaha kadar kaç kere dönüyorum uyanıyorum yaşayan var mı acaba doktoruma da soracam gittiğimde
hunilimom Bebek1 magnezyum eksikliği olabilir canım günde 1 tane sade iç bacağının arasına yastık koy uyumaya çalış vide artık bebek ve rahim buyuyor ağrılar normal
Bebek1 Magnezyum tablet de içiyorum aslında ama evet sodayı bu ara içmiyorum bugğn yastık koyarak uyumayı deneyim teşekkür ederim 😊
Gulbebek İlk zamanlarda hiç ağrım yoktu 30. Haftadan sonra inanılmaz bel ağrılarım başladı doktora göre bu da normalmiş ama çok ağrım oluyor
Bebek1 Anladım o zmaan yapacak bişeyimiz yok hamile yastığı kullanan önerebilecek var mı hangi sayfadan aldınız ?