Fatmanurvrlk Artık dayanacak gücüm kalmadı kızlar bana bi akil verin beynim yerinden cikacak sanki hastaneye de gittim bi parol verdi gönderdi ama gram ağrı hafiflemesi yok ne yapicam nasıl geçecek günlerdir böyleyim kafamı kaldıramıyorum
Merbe61 Fatmanurvrlk dusa gir canım ılık bir duş la basına masaj yap sonra egıl basına soguk su tut dizilerinden asagıya ayaklarına da su tut karanlık odaya gec yat tansiyonunu mutlaka olc bende arada bir tutuyor mafokuyorum
Fatmanurvrlk Hkmt canım ikiz benim sıkıntılı olduğu için ilaç da vermiyor kullanmak için biri 10 haftalık oldu biri 13 haftalık oldu ama kendim ilaç kullanamıyorum doktor gözetimi olmadan
T_ak Bende de oldu baş ağrısı valla ben de bi baş bi diş mahvoldum inşallah bebeğe bişey zarar vermez ilaçlar bugün diş dolgusu yaptık şimdi zonkluyo az önce parol attım ama gözüm çıkacak ağrısından😥
Fatmanurvrlk T_ak aynen öyle canım ya sanki kafam önüme düşecekmiş gibi beynim çıkacakmış gibi böyle bi ağrı yok günlerdir mahvoldum bi serum yapıyorlar onunda hiç bi etkisi yok aksine daha çok ağrıyor sanki
Fatmanurvrlk Selinsu tansiyonumda sıkıntı yok çok şükür bir haftadır böyle baş agrım uyuyamıyorum bile tam gözüm dalıyor ağrıdan hemen geri uyanıyorum bi daha gecem gunduzum oldu resmen