Valsss sabret ve dua et canım. İlk üç ay hem senin için hem bebek için kritik dönem. Ben 4 aya kadar çok çektim biri bitti biri başladı ve tek başınaydım eşim bile yanımda yoktu çoğu zaman. 16 hafta oldum herşeyden kurtuldum şükürler olsun. Eşim bile sen iyi oldun eve huzur geldi dedi. Seninki bu kadar uzun sürmez inşallah. Ben doğurana kadar çekcem zannediyodum.