Zeynep38100 Merhaba kizlar hamilelik nasil geciyo benim kanamam var kasik agrisi bel agrisi dollenme gec oldugunu dusunuyo doktor ultrasonda 6haftalik ama son adet tarihine gore 8 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Valsss Zeynep38100 arada mide bulantisi kusma... agiz tadi degisikligi burunda tikanma halsizlik neler neler... allahim bi an once biter insallah
Umutevi 7+6 yim gun boyu bulanti ve asiri aclik hissi bulantidan zor yiyorum ama saatine aclik cokuyo kusma yok ama yorgunluk ve halsizlik cok.
Hayalhazal 7+2 hamileyim kızlar sağ Kasıkta agrı açlık hissi bel ağrısı arada başka bir problemimin yok 😂❤️
GulcanYvz Bende 5+6 🤗ama aşırı ağzımın içi acı Demir gibi bi tat var birde genital bölgemde batma oluyor sol bacağımda da hafif ağrı hakkımızda hayırlısı artık
zhrbtlmutlu Kızlar bende 7+2 yim çok çabuk yoruluyorum ve hızlı hareket ettiğimde nefesim daralıyor acaba yaşayan var mı bunu ve nedeni ne olabilir
Tevhid Bende 8 haftalık oldum. Uykuya meyil, çok yeme ve kasık ağrım var onun dışında bişey hissetmiyorum şimdilik😂 ve kuyruk sokumu ağrıyo uzandığımda damarım çekiliyo sanki bunu çözemedim 🤔
Birhemsire_anne yoğun kasık ağrısı kramp tarzında burun tıkanıklıgı ve ağzımda iğrenç bir tat :( halsizlik ve yorgunluk ta var ta şuanlık bende mide bulantısıyok