Tgcycl Merhabalar arkadaşlar. Bugün adetim bitti ve bende tekrar umutlar yeşerdi. Bu ay ama gerçekten akışına bırakmaya karar verdim. Yani gerçekten de kafaya takmadigin stres yapmadığın gün takıp etmediğin ay gebe kalanlariniz var mı? Nasıl becericem bilmiyoeum
seda1anne Tgcycl kendim değil de arkadaşım var düşük oldu ondan sonra 1 sene sorun olmamasına rağmen olmadı çocuğu , sonra hep beraber tatile çıktık ordan döndüğümüz ay hamşle kalmış , yani kafasına en takmadığı aklına en gelmediği ay 🙏🏼
alpinannesi_ Tgcycl kafama takmiycam die kendimi sıktım sürekli en son tam umudumu kaybettim doktora gitmeye karar verdim kendiliğinden olmuyo dedim hatta gidip kadın doğumda kontrol oldum adetimin 3. Günü sorun yok dedi ramazandı ramazandan sonra da eşim kontrol olacaktı ramazan bayramında hamile olduğumu öğrendim ama akışına bırakmıştım bende sorun yoksa eşimde sıkıntı var olmuyo diye şartladim sanırım kendimi
Tgcycl alpinannesi_ ben de akışına birakicam gerçekten ovulasyon testi stres yapıyor ben de görev haline geliyo yumurtlama zamanları ki üç kez denedim. Bu ay onu da yapmicam iki üç günde bir ilişki yapicam denk gelirse rabbim verir inşallah