Nuryldrm bende hiçbirini yaşamıyordum ama bir akşam sağ böbreğime bir ağrı girdi ve acile gittim. İdrar tahlili yaptılar, nstye bağladılar. Sancım çıktı. İdrar tahlilimde yüksek enfeksiyon çıkmış hemen doktorumu aradılar. Hastaneye yatış verdiler. 4 gün hastanede kaldım. 7 tane kocaman serum, 6 tane koldan iğne, yine bir o kadar ayrıyetten başka bir iğneyi seruma sıktılar. Yanma ve ağrı olmadığı için bu kadar enfeksiyon olması beni şaşırtmıştı. Demek ki olabiliyormuş.