Kızlar selam yine bir isim konusu ve ben 🤦🏻♀️ Bebeğimin erkek olduğunu öğrendiğimde Yağız ismini beğeniyordum ve koyalım diye eşime söylemiştim oda beğendi gibi oldu ama söylemesi zor dedik vazgeçtik. Ğız diye bittiği için söylemesi bi tık zor gibi geldi. Çağırırken yığııız yada yağaaaz gibi çıkıyo ağızdan diye vazgeçmiştik . Şimdi yine aklıma geldi acaba koysam mı diye 🤔🤔 çok detaylı düşündüğümden her ismi eliyoruz birsey bulamadık, sizce nasıl ?? 🥰