aylinss Arkadaslar merhaba, Gunde yaklasik 2 kez bebegimin hickiriklarina sahit oluyorum. Doktoruyla bu durumu konusan var mi hic?
Esilamm aylinss canım bende duyuyorum her gün ama normal bi durummuş bu ciğerleri genişlemesi için hıçkırırmış
teachersrn aylinss çok sık hıçkırıyo 36.haftadayım yaklaşık sekiz haftadır net bi şekilde anlıyorum bazen günde iki kez hıçkırık tutuyo tekmeden farkı düzenli ve daha küçük pıt pıt şeklinde olması 😊 doktorum bu iyi bişey ciğerleri gelişiyo ve yutkunma yetisi kazanıyo dedi
Zeze03 Hıçkırıkla tekmeyi nasıl ayırıyorsunuz acaba 🤔 ben ikisini ayırt edemiyorum pek daha 26 haftayım sizin kaç
Sonay Zeze03 kalp atışı gibi pıt pıt diye atıyor CNm böylelikle kafasının nerde olduğunu anlayabiliyorsun 😊
Gmz0705 Zeze03 yaaaa çok tatlı birşey ☺ Tekme gibi sert değil birde hep aynı yerde düzenli bir şekilde pıt pıt pıt. Özellikle siz yemek yediğinizde oluyomuş. Ciğerlerine egzersizmiş. Birde bir rivayete göre obur bebiş olacakmış ☺☺☺
aylinss gnc surekli ritmik olarak 3-4 dakika boyunca arka arkaya karninin sert bi sekilde seyirmesi gibi ☺ Ya da karninda bi kalp damar carpiyormus gibi de dusunebilirsin
Tolsel Sudenazz bende bazen kafasının olduğu yerde bazen de karnının olduğu yerde hissediyorum pek onunla ilgili değil cnım bende diyordum kafası aşağıda niye yukarıda hissediyorum hıçkırığı diye
Sonay Sudenazz oğlumda Doğuma son hafta kala sağlık ocağına gitti kalp atışı için hemşire arıyor bulamıyordu ben hıçkırığından nerde olduğunu anladığım için yerini gösterdim kadın şaşırdı nasıl anladığımı 😂 İnş sizinde dönmüştür hayırlısıyla inş