Merhaba ilk defa yazıyorum burdan normalde tartışmaları hep takip ediyorum. Ben hamileliğimin 39+2 sindeyim doğuma cok az kaldı ve şu son hafta da sağ tarafımda hem acayip bi ağırlık var hemde ağrı oluşuyo. Bebeğimin hareketlerini de hep ordan hissediyorum. Bu normal mi sizce bi skntı olur mu?