Kızlar merhaba. Ilk olarak pazar günü ve ikinci olarak bugün yürürken şiddetli kasık ağrım oldu ve çok gerginlik hissettim. Oturup dinlenince biraz hafifledi ilk başta çok önemsemedim ama şimdide ara ara ağrı oluyor. Doktoruma sordum sıklaşırsa gel dedi. Siz yaşadınız mı böyle bir durum? Acaba nedendir?