Arkadaşlar Şehir hastanesinde gebe okuluna gidiyorum çoğu zaman tekim koca derste ve çok üzülüyorum bu duruma gerçekten okuldaki ebeler hocalar çok iyi çok yakın inanın bir çok özel hastaneden çok çok iyi kesinlikle gidin çok iyi bilgiler veriyorlar.Kaçırmayın lütfen 🙏🏻