ZEhrA_94 Arkadaşlar merhaba 10.haftamdayım ve kasıklarımdan karnıma doğru hafif bir ağrı oluyor aynı şekilde belimde de oluyor aynı durumu yaşayan varmı? Herhangi bir risk oluşturuyormu
Cigdemveminik ZEhrA_94 bende 11+4 üm bendede okuyor arada ani giren kramp gbi ağrılar doktorum normal rahim büyüyor diyor
ZEhrA_94 Cigdemveminik düşük tehlikesi olan süreci henüz atlatmadığımız için insan korkuyor İnternet den baktım fakat yaşanları görünce rahatlıyor insan sağlıkla kucağına al inşallah
Cigdemveminik ZEhrA_94 amin cümlemiz sağlıcakla alırız inşallah 🙏🏻 Kötü düşünmemeye çalış bende çok endişeleniyorum ama hareketlerini hissedince daha rahar oluruz inşallahh🙏🏻
ZEhrA_94 Cigdemveminik aynen 4. Aya girdiğimde bir oh çekicem en azından bukadar düşünmeyeceğim uzun zamandır beklediğim için bu zaman geçmiyor sabır 🤷♀️
Cigdemveminik ZEhrA_94 cidden zaman geçmiyor😂 hamilelğimi öğreneli 3-4 ay oldu bana göre ama bakınca 2 aybile olmamış🤦♀️