Bende aynıyım 20 ocakta doğum tarihi verdi Dr adete göre ama sezeryanla değil kafası assagida bacaklarıma vuruyor ağrı gibi arada kasiliyor o gün doğar mı bilmiyorum 😒 verilen tarihte mi dogurtuyorlar bilen var mı erkek geç doğar diyorlar kızım 10 gün erken doğmuştu dönmediği için mi yada ilki sezeryan miydi sziin sezeryanla dedi doktorunuz