Feyza_Anne Kızlar 37 + 5 im bugün çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık var eve geldiğimden beri koyu kahverengi lekem geliyo hala devam ediyo ufak ufak aynı durumu yaşayan var mı doktorum muayenedendir dedi nişan değilmiş
Yesim_kya Feyza_Anne Ben aynı şeyi yaşamadım ama bugün doktorum 38.haftada yapacağını söyledi bana çatı muayenesini 36+1 deyim ben kanama olabilirmiş şimdi yaparsa sizinkide ondan olabilir yani
Burcu2626 Cati muaynesi elle mi yapiliyor benim doktorum da cati muaynesi yaptiktan sonra karar verelim dogumuna dedi de merak ettim
K123 Burcu2626 benim doktorum da bana öyle dedi çatı muayenesinden sonra doguma karar verelim dedi bende korkuyorum aciyor falan diyorlar
Feyza_Anne Ya valla makinayla yaptı eğer elini de soktıysa hiç anlamadım diyebilirim canım yanmadı açıkçası
Ecrinmm Feyza_Anne bende 37+2 oldum 37 de iki kere çatıya baktılar ama elle bakıldı makina ile bakılan ne kadar sürüyor
Busbus00 Ya kızlar catı muanesi denilen mesela jinekolokların baktıgı uzun bi cubuk var öle bişeymi yada rahmi acarken bi aparat kullanıyolar öle bi his yada acı mı nasıl bişey bende 35.2 yimde
Oznurcevik Bnde 37 haftalık hamileyim bugun kontrolüm vardı haftaya 38de yapalım çatı muayenesini dedi kanama falan olur ellemeyelim dedi