Ikbalper Çok şükür zorlu yolu tamamlıyoruz.39+0 da Pazartesi sezaryenle oğlumu kucağıma alacağım inşallah 🙏 Korku,heyecan git gide artıyor. Var mı aynı tarihte Doğum yapacak gebedaşlarım 😊🥰🌸
Busra5341 Ikbalper eger doktorum yakin bir tarih verseydi bende 20sinde olsun dicektim ck guzel tarih .ama 30una gun verdi tam 39haftalik oluyoruz son 15 cok heyecanliyim kizima kavusmak icin 🙈
K1996 Ikbalper benimde 21 ocak zaman hiç geçmiyor son günler ☺ bir an önce oğlumu kucağıma almak için sabırsızlanıyorum🙏🙏🙏
Ikbalper sevval55 benim öğlen 1:30 ☺️ Siz kucağınıza almış olacaksınız yavrunuzu biz girdiğimizde 🥰 Sağlıkla gelsinler inş
nghn87 Ikbalper pazartesi günü gittik en son kontrole 3550 dedi doktorumuz 👶 benimde öğleden sonra 15:30 en son ben giricem herhalde 😅
Ikbalper Sedaaa87 Sağlıkla gelsinler yavrularımız😊 Suni sancı ile mi deneyeceksiniz o zamana kadar gelmemiş olursa ❤️
Sedaaa87 Ikbalper doktorum 41.haftaya kadar bekleriz dedi. Bakalım her an da gelebilir, şimdilik normal yoldan beklemedeyim
sevval55 nghn87 ertesi gün kaçta çıkrıcak bellimi konuştunuzmu hic? Beni salı günü 12-1 gibi cıkartacakmıs Pazartesi sabah yatış oldugundan
Ikbalper nghn87 oyyy maşallah kuzuma 🌸 çok heyecanlanıyorum zaman yaklaştıkça, canım çok acıyacak mı, yavrumun kokusu nasıl olacak hep bunlar geçiyor aklımdan☺️
Ikbalper sevval55 Doğum paketinde max 2 gece yazıyordu sezaryen için. Gaz çıkışınıza bağlı birazda. Gazı bekliyorlar diye biliyorum.Ertesi gün çıkarıyorlar genelde gördüğüm kadarıyla 🤷♀️
nghn87 Ikbalper uyku falan kalmadı zaten geceleri esneyerek yatağa giriyorum sözde uykum var sonra bu düşünceler bir başlıyo yüzlerce senaryo yazıyorum kafamda hoooop bii bakıyorum sabah olmuş gram uyku girmemiş gözüme. Rabbim en hayırlısını nasip etsin hepimize sağlıkla kurtarsın bizleri ve bebişlerimizi 🤲
sevval55 Ikbalper aynen ertesi gün 1e kadar çıkartıyoruz mutlaka dddi doktorum bir sıkıntı olmazsa bebekte yada annede, aksi halde 2-3 gün kalan varmıs enfeksiyon vb durumlarında