Evet kızlar 37 +0 bugün çatı muayenesi oldum doktoruma burda yazanları falan söyledim korkuyorum dedim hiç korkma kimseyi dinleme herkes öyle geliyo aa bumuymuş deyip gidiyo dedi herneyse hazırlandım çatıya çıktım😅 ışığı kapattırdım çekindigim için sonrasında geldiği gibi hazırmısın bile demeden aniden yaptı sanırım iki parmagıyla yaptı üçte olabilir emin değilim ama çatın çok müsait yumuşamış doğuma hazırlanmış 1 buçuk cm açılmanda var 4 kilo bile doğurursun dedi😅😅 elini çekmeden son bi hamle yaptı ama orda biraz bağırdım oda korkudan çünkü acımadı öyle bağırcak kadar çok şükür atlattım bebegin kilosu 2900 azmı sizce sizlerin kiloları ve açılmanız ne durumda 37 de yazasanız sevinirim☺️