Aynı şeyi ben geçen ay yaşadım bütün belirtiler vardı bana göre kaç tane test yaptım hatırlamıyorum bile...dr gittiğimde kan aldı hesaplama yapıp daha günümün olduğunu belkide heran regl olabilirsin dedi akşamına regl oldum zaten meğer benim aşeriyorum diye yediğim herşey paikolojikmiş bulantılarım koku hassasiyetim 😅resmen oturdum ağladım kendimi nasıl inandırdım diye sonrasında saldım ne olursa olsun zırt pırt test yapmıcam dedim bu ay 3.gün geçmek üzereydi dayanamadım yaptım iki testde pozitif 🤭yani sürpriz oldu resmen hayatın bize oynadığı sen bakarken soyunamıyorum demesi bu😇