Semiha89 Arkadaslar 4. Ayım bitti ne kadar sürede cagırıyor doktorunuz 5. Ay ve sonrasında merak ettim kontroller sıklaşıyor mu?
pyymamm Semiha89 ayda bir genelde . -5 gün kontrol suresi dolmadanda cagırdı hep . 6. Ayda hersey iyi dedi hiç cagırmadı bidaha 7. Aya girdim bu hafta gidicem bundan sonra sıklaştırabilir belki
Melos58 Semiha89 28 haftaya kadar ayda bir çağırdı ondan sonra 2 haftada bir. Dün gittim hastaneye haftaya tekrar gel dedi. 36+6 haftaligim bu arada.
Baloglum93 Haftaya kadar ayda bir gidiyodum 27. Haftada artık üç haftada bir gelceksin dedi 30. Ve 33 ye gittim 33 de bana artık iki haftada bir gelceksin dedi şimdi 35. Ve 37. Haftada gitcem 35 de nst 37 de alttan muayene yapılacak sanırım 37 den sonra da haftada bir çağırır