Gigy Ben de öyleyim canım ya zar zor yiyorum bulantı yok ama ,kanım çekiliyor sanki yemek saati 🙈doğru yatağa gidiyorum,geçecektir herhalde
Valsss Gigy benim bulanti var ama arada kusuyorum sabahlari onun disinda içtiğim sudan bile tat alamiyorum ya
Esma111 Daha erken dönemindesinizdir hamileliğinizin muhtemelen ama merak etmeyin geçecek. Ben de yemeklerden daha çok tereyağ süt gibi içinde olan şeylerden kötü tat alıyoru . Ama geçer elbet 😇
Valsss Esma111 evet 7 haftaligim daha kahvalti yapamiyorum cubuk kraker sadece aksam yesemde tat alamıyorum😫😫😫
Gigy Valsss arada bana da oluyor geçen gün sanki ağzım zehir gibiydi ,öyle düşündüm ama mecburum içiyorum 🙈