damlafidan Kizlar iyi akşamlar 17 haftalık hamileyim. Tam böyle göğüs altımda bı ağrı bı ağırlık ve sertlik var oturamiyorum rahat bir de karnımın sağ tarafında ağrı var yarın randevum var ama çok huzursuz oldum acaba bebeğe mi bir şey oluyor yaşayan var mı
Ay-se-tufnk damlafidan o normal bir durum benimde cok agrim vardi ozellikle bel ve karin sanki hasta olcak misim gibi ama bebek buyudugu icin karin gerginlesiyor ve sertleşiyor suan 19 haftalik ve halen agrim var karnimda sertlik var gayet normal dedi doktor
Ay-se-tufnk Surekli saga dönüp uyudugun icin olabilir mi canim bende hep saga sola donmekten yanlarim agriyordu hep
damlafidan Ay-se-tufnk evet sola dönük rahat yatamıyorum deniyorum ama yok yine kendimi sağa dönük buluyorum . İnşallah dediğin gibidir rahatladım bebeğe bir şey olmasın da razıyım ağrıya :)
Ay-se-tufnk damlafidan korkma canim Allah'ın izniyle hicbisey olmaz benim hale ağrıyor valla bende ilk korktum ama normalmis bide heraketlendi suan hissdyrm cok guzel duygu Rabbim olmayanlarada versin insallah en hayirlisindan 🙏
Ay-se-tufnk damlafidan kanama genelde ilk haftalarda oluyor benimde oldu sukur gecti bir sikintimz yok ara ara mide bulntsi var oda olsun o kdr