Nfp Ne almaliyiz nasil bir sey almaliyiz diye ben de cok kararsizdim. Yatak odam kucuk oldugu icin bir tane anne yani aldim kucuk odamizi da bebek odasi yapip oraya montessori yatak ve dolap yaptirdik. Benim cevremde kucuk cocuk cok fazla ve onlardan sunu gordum cocuklar 1 yasindan sonra karyolasinda ya da park yataginda yatmiyor hatta eltim daha yeni 1.5 yasindaki oglu icin mecbur normal bir yatak aldi oda yapti. Biz yatak bakarken de cok yerden duyduk bebekler yatmiyor montessori dusunerek cok iyi yapiyorsunuz diyeni. Ayrica bebek mobilyasi satan arkadasimiz da ayni seyi onerdi. Montessoriler saglam bisi alirsan uzun omurluk ve bebek de odasinda vakit gecirmeyi odasinda uyumayi seviyor. Kendi zevkimizden ziyade bebekleri dusunup almaliyiz bence yataklari vs.