Duyguaydin81 Nfp bende eşim istediği için alıcam çocuk odasını klasik büyüyen beşik 3 kapaklı gardrop şifonyer buralarda 3.500 den başlıyor fiyatları internette 1650 ye buldum gitti gidiyordan kurulumu bize ait öyle almayı düşünüyoruz zaten kiradayız önemsiyorum yinede ama 3.500 de vermek istemiyorum
Duyguaydin81 asyaa15 bende öyle yapmayı düşüniyorum gitti gidiyordan almaya karar verdim gitti gidiyordan çok alışveriş yaptım şuana kadar bir sorun çıkmadı çok şükür bi araştırın derim
Fatmanur_yakup17 Nfp canım ben bebek odası alacaz inşallah ama fırsat olmadı bi ama önceden baktık fikir var aklımda yani büyüyün beşik alacam yatak odamla çocuk odası arası 3 4 adım o yüzden ben yanıma beşik almayacam çocuk yatağına alışmalı bence
Liya_ Nfp Ben 6 aylık hamileyim, montessoriden aldım pierre cardinden. Yatak, uyku seti,dahil olmak üzere 5.000 tl ye aldım. Büyüdüğünde de kullanabileceği için açılan beşikten tercih etmedim🤗
asyaa15 SedaveSusam canım kayseri yakın bize orda mortesorri yapan yerlerin instagramdan sitelerinden baktm 1500 1700 arası falan. İnterntte piercardinde var 1200 1300arası kampanyalo bakıyorm daha
Ryhn0 Zezemeze bencede montessoriler uzun ömürlü bende catili montesori aldim cocuk odasina, yatak odasinada sepet besik aldim.montossoride büyüyen besikle ayni fiyat zaten hemen hemen
Ryhn0 Nfp bende sizinle aynisni yaptim😊 yatak odasina 24 aylik gecen sepet besiklerden aldim 1 1bucuk yasina kadar rahat yatar.cocuk odasinada 3 kapili dolap ve montessori aldim catili ama duvara yapisik catili olanlardan. rahat rahat yatsin bebislerimiz😌
pyymamm Zezemeze bilmiyorum bana uymuyor 😂 oyun cadırı gibi geliyo daha cok kucuk yasa uygun sonrasında kullanıssız gibi geliyor. Ama dediğim gibi yukarıda bir model gördüm o mesela cok kullanıslı hoştu ama ben beğenmiyorum yoksa alırdım o modeli
Ryhn0 asyaa15 canim bende instagramdan montessoriyatak sayfasindan bintlye aldim ay sonuna kadar indirimde.ordanda bakabilirsiniz fikir olur
Ryhn0 Ryhn0 marangozlardan fiyat aldim cok fazla fiyatlar verdiler bende burdan aldim sayfa güvenilir ayrica malzemeside kaliteli sadede yatagini ve nevresimini ayriyetten alicam oda cok tutmaz zaten.😌
asyaa15 Ryhn0 güvenilirmi canım yani bi sıkıntı olmadan geldimi ödemeyi nasıl yaptınız bide. Tam olarak ismini yazarmısın bakaym fiyatıda uygun mus
Ryhn0 asyaa15 montessoriyatak tam ismi canim henüz kaporo yatirdik hazirlandığında kalanini yatiricaz😊