Sumoloji Bayağı yüksek çıkmış. Tiroit hapı ben de kullanıyorum. 5 küsürden 0 küsürlere düşürdüm. Merak etmeyin ilginizi düzenli alırsanız düşecektir. Kaç mg kullaniyorsunuz? Ben h.ici 150, hafta sonu 100. Bu arada T4 değeriniz kaç? Isterseniz endokrin uzmanından randevu alın ama direk alınmıyor. Dahiliye sizi yonlendirince oluyor.