Arkadaşlar bugün kontrolüm vardi. 39+1im.Bebek 3,750gr.olmus.haftaya kadar 3,900-4 kilo olur dedi. İlk cekilen nstde sanci cikmadi, silik gibi dedi dr. Ebe bir parmak aciklik var dedi, oda önceki dogumlardan kaynaklı olabilir dedi. Kanama yok, su yok. Dr.sekerli biseyler ye iç tekrar cektir nstyi dedi. Bu arada bence hemen yatış verelim dogum olsun dedi. Ben çok panikledim, gerildim, heyecan yaptim. Çikolatal yiyip tekrar nst çektirdim. Sanci 40larda falan cikti. Dr. hemen dogum olsun düzenli sanci var dedi. Ben imza atıp ciktim. Bu arada dev.hastne gidiyorum. Eşim doğuda görevli, benden haber bekliyor, gel dersem hemen gelecek. Ama cok heyecanlandim ve korktum. Evde sanci baslasin, biraz evimde vakit gecireyim diye eve geldim. 17 ve 13 yaşında iki kızım var. Bu 3.dogumum olacak ama ben ilk gibi çok korkuyorum. Siz olsaydınız napardiniz, bilemedim ben yaa. Bekledikce bebekte irilesiyor bir taraftanda. Allahim hepimize yardımcı olsun