Merhaba güzel anneler henüz alıiverişe başlamadık ilk ay haziran temmuz ayına denl gelmesi sebeiyle nasıl giydireceksiniz. Kıyafet ile ilgili bir sürü soru var aklımda. İlk 15 ve ya 40 gün ince uzun zıbın giydiririm diye düşünüyorum ama siz nasıl yapacaksınız kıyafet konusunu. Yardımcı olalım birbirimize