Musel bugun sabah bende eray hocaya girdim. Cinsiyetinide öğrendik herşeyi tek tek söyledi a dan z ye herşeyi. 15 dk falan sürdü. Ama eşimin arkadaşı girmiş 45 dk sürdü falan demiş. Eşimde çok kısa değil mi başka bi yere daha mı gitsek dedi. Bende doktor profesyonel herşeyi hızlı bi şekilde ölçüp bakabildi dedim. Siz ne düşünüyorsunuz?