Bzbzbz düşer arkadaşın dediği gibi kimyasal hamilelik geçiriyor yani sağlıksız bir gebelik zaten ve vücut otomatik olarak regl şeklinde dışarı atıyor onu bir kaç güne kanamasj başlar ama bu yinede güzel bişey yani demekki çocuk sahibi olabiliyor bendede aynısı oldu hemen 1 ay için çok şükür sağlıklı bir gebelik yaşıyorum şuan